loading...
آخر عشقه
سیمین بازدید : 7 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
هوالحبیب

آنچه که نباید می شد ...

شد

فاتحه ای بخونید برای مادری که...

وقتی که داشت جوون میداد دست پسرش رو گرفته بود تو دستش و فشار میداد

حبیبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ملت شکستن سید جواد رو هم دیدند ...

پیر شدم ، خیلی پیر...

 شاید اندازه ی یک پیر مرد ِ هشتاد ساله

اصلا میلی به زندگی ندارم


سیمین بازدید : 20 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

دلم تنگ شده



واسه عشقـــــــــــــــی که رفت ولی جاش پر نشد



واسه قلـــــــــــبی که شکست ولی لاش خور نشد


سیمین بازدید : 5 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

چند معجزه ی شگفت انگیز

پیرزنى که جوان شد


حُبابه والبیّه یكى از زن هاى مؤ منه اى بود، كه در زمان حضرت رسول صلى الله علیه و آله همیشه به حضور آن حضرت شرفیاب مى شد و كسب فیض مى نمود. همچنین در زمان امام محمّد باقر علیه السلام نیز چند مرتبه به محضر مبارك آن حضرت شرفیاب گردیده است .

این زن مؤ منه ، پس از گذشت مدّت ها، روزی خدمت امام باقر علیه السلام وارد شد، حضرت به او فرمود: اى حُبابه! مدّتى است كه نزد ما نیامده اى ؟

حُبابه اظهار داشت : اى سرورم! كُهولت سنّ و ضعف جسم و سفیدى موى سرم و نیز غم و اندوهى كه دارم، مرا از زیارت شما باز داشته است .

حضرت به حُبابه فرمود: جلو بیا.

وقتى حُبابه نزدیك امام محمّد باقر علیه السلام آمد،حضرت دست مبارك خود را روى سر حبابه نهاد و دعائى را زمزمه نمود، كه ناگاه گیسوان حُبابه سیاه و چهره اش شاداب و جوان گشت .

حبابه شادمان گردید و حضرت نیز تبسّمى كرد و خوشحال شد.(1)

مسیح حجاز

یكى از اهالى شام كه به امام محمّد باقر علیه السلام بسیار علاقه مند بود و هر چند وقت یك بار به ملاقات و زیارت آن حضرت مى آمد، در یكى از زیارت هایش، چند روزى در شهر مدینه منوّره مریض شد و در بستر بیمارى و در شُرف مرگ قرار گرفت. به یكى از دوستان خود گفت :همین كه من از دنیا رفتم، به امام باقر علیه السلام بگو تا بر جنازه ام نماز بخواند و در مراسم تدفین من نیز شركت نماید.

هنگامى كه روح از بدن من پرواز كرد، مابین زمین و آسمان ندائى رسید، كه روح او را به كالبدش بازگردانید، زیرا محمّد بن علىّ علیهماالسلام درخواست حیات دوباره او را نموده است

وقتى كه مرد شامى وفات یافت، دوستش نزد امام علیه السلام آمد و وصیت او را به حضرت عرض کرد.

حضرت فرمود: در دفن او عجله نكنید تا من بیایم؛ و سپس به سمت شام حركت كرد. وقتی وارد منزل آن مرد شامی شد، در كنار بسترش نشست و دعائى را زمزمه نمود، سپس او را با نام صدا كرد.ناگهان مرد شامى در حالى كه پارچه اى سفید، رویش انداخته بودند، حركتى كرد و پاسخ حضرت را داد.

 


بعد از آن، حضرت او را نشانید و دستور داد تا شربتى مخصوص، برایش تهیّه كردند و به او خورانید. وقتی به طور كامل بهبود یافت، به حضرت عرض كرد: أشهد أنّك حجّة اللّه على خلقه ... ، شهادت مى دهم كه تو حجّت خداوند بر خلق جهانى و مردم آن چه بخواهند باید در همه امور، به شما رجوع نمایند و هر كه به غیر شما مراجعه كند، همانا او گمراه گشته است .

پس از آن، امام باقر علیه السلام فرمود: اكنون جریان بازگشت خود را براى این افراد بازگو كن؟

مرد گفت: هنگامى كه روح از بدن من پرواز كرد، مابین زمین و آسمان ندائى رسید، كه روح او را به كالبدش بازگردانید، زیرا محمّد بن علىّ علیهماالسلام درخواست حیات دوباره او را نموده است. (2)

1. بحارالانوار، ج 46، ص 284 به نقل از عیون المعجزات ص 68.

2. بحارالأنوار، ج‏46، ص234 به نقل از أمالی شیخ طوسی، ص 261.

 


سیمین بازدید : 4 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

عسلم .... واکسن 4 ماهگی تو امروز زدی... زیاد بی تابی نکردی ولی بالاخره درد داشته دیگه و کمی گریه کردی.... گریهمن که اصلا تحمل گریه تو نداشتم ناراحت.مامان جون پاهاتو گرفت و خانم دکتر زد....خدا کنه تب نکنی مادر...

دیشب بردیمت پیش دکتر مغدادی برای چکاپ ... که گفت قطره اهن و شروع کنیم و غذای کمکی هم بهت بدیم...

که امروز اولین غذای کمکی تو هم خوردی(فرنی)......خوشمزه

دختر قشنگم عاشقتم........قلب

اینم عکس بعد واکسنت

واکسن


سیمین بازدید : 5 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
اولین مسابقه رسمی تیم والیبال خبرنگاران جمهوری اسلامی ایران مقابل تیم هنرمندان.

 
زمان: 17 / 7 / 1392
ساعت: ۲۰

مکان: سالن خانه والیبال تهران واقع در خیابان حجاب-  ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

اسامی تیم والیبال خبرنگاران :

احسان بیگی (ایسنا) - امیر کمالی (ایسنا) - محمد جواد واحدی (شبکه خبر) - انوشیروان آریا منش (دوربین خبر ساز شبکه خبر) -  علیرضا اکبری خرم (شبکه خبر) - مجتبی ذکی زاده (فارس) - رضا خسروی (مهر) - مصطفی خدادادی (ایرنا) - امیر حسینی (تماشا) - سروش واعظی (دوربین خبر ساز) - پژمان ماندگاری (شبکه ورزش) - جلال بابایی (فارس) - محمد حسین آجرلو (ایرنا) - شاهرخ عبدالرزاق (فارس) - حمید حسن زاده (ایسنا) - مهدی علیاری (عکاس تیم هنرمندان و استقلال)

اما اسامی تیم هنرمندان :

نامشخص !!!


منتظر حضورتان هستیم...


عکس مربوطه تیم والیبال خبرنگاران در زمان تاسیس تیم...

مهدی علیاری

 

 


سیمین بازدید : 5 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

http://isfahan.isna.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=23248


یک آشپز شاغل در آموزش و پرورش خور و بیابانک یک شبه معلم مدرسه ابتدایی شد.

به گزارش ایسنا در خور و بیابانک، با وجود اینکه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها بیکار هستند و بخشی از این بیکاران را فرزندان فرهنگی شاغل و بازنشسته تشکیل می‌دهند، آشپز آموزش و پرورش خوروبیابانک بدون گذراندن حتی یک ساعت دوره آموزشی، معلم مدرسه ابتدایی شهر جندق شد.

معترضان ‌که بیشتر شاغلان و بازنشستگان فرهنگی هستند در اعتراضی با درخواست‌های کتبی و شفاهی به مسوولان ذیربط، فرمانداری و دفتر نماینده شهرستان خواستار رسیدگی به این اقدام آموزش و پرورش شدند.

 یکی از معترضان به این موضوع  گفت: من فرزند  تحصیل کرده دارای مدرک کارشناسی بیکار دارم که  جویای کار است.

وی ادامه داد: این اقدام آموزش و پرورش درست نبوده و باید از بین فرزندان بیکار و فارغ التحصیل فرهنگی که جویای کار هستند نیرو جذب کند.

هم چنین یکی دیگر از معترضان نیز گفت: چرا باید بسیاری از معلمان در مدارس دفتر نشین باشند و سر کلاس درس حضور نداشته باشند و اگر آموزش و پرورش با انتقال معلمان به خارج از شهرستان موافقت نمی‌کرد کمتر دچار این مشکل می‌شد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان خوروبیابانک در این باره به خبرنگار ایسنا در خور و بیابانک گفت: برای انجام این کار چاره‌ای جز این نداشتیم و با وجود کمبود نیروی خدماتی در مدارس شهرستان خوروبیابانک مجبور به جذب خدمت‌گزاری که آشپز است شدیم.

رضا وهاب با بیان اینکه سال گذشته نیز یکی از آشپزهای خدماتی که دارای مدرک فوق دیپلم بود با گذراندن دوره آموزشی معلم شد، افزود: این کار ممنوعیت قانونی نداشته و بر اساس نیاز و کمبود نیروی آموزشی اقدام به جذب نیروی خدماتی برای اداره کلاس درس کردیم.

وی با بیان اینکه امسال براساس نامه ابلاغی از استان مبنی بر معرفی نیروهای خدماتی، دوره آموزش معلمی برگزار نشد، اضافه کرد: ما در این شرایط با کمبود نیروی خدماتی مواجه هستیم و حتی نیروی مازاد نداریم و با 15 نفر سرباز معلم نیروهای خود را برای سال تحصیلی جدید تامین کردیم.

وی افزود: کیفیت بخشی در کار آموزشی نیروهای خدماتی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا؛ شهرستان خوروبیابانک تعداد زیادی فرهنگی بازنشسته و شاغل دارای فرزندان جویای کار دارد که بیکار هستند.


انتهاي پیام
سیمین بازدید : 9 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)

چهل روز مانده به عاشورا
چهل منزل با کاروان حسین(ع) تا روز عاشورا همراه می شویم

در این چهل روز باقی مانده تا روز عاشورای امام حسین علیه السلام، با خواندن چهل زیارت عاشورا ( در هر روز یک زیارت عاشورا ) به استقبال ماه محرم برویم. به امید اینکه ما هم توفیق نوکری ارباب بی کفن را پیدا کنیم.
 

در صورت تمایل به شرکت در این طرح، در قسمت نظرات اعلام آمادگی کنید



تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 1,523