loading...
آخر عشقه

سیمین بازدید : 6 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
پسرک بهتر شده.بعد از آنکه سه روز آخر هفته را که همیشه پای سی دی و کامپیوتر میگذراند در تنبیه ماند.البته خیلی تند با من حرف میزند و در اصطلاح به من میپرد.من هر بار با آرامش میگویم اینطور حرف زدن با مامان کار درستی نیست و به کارم ادامه میدهم.آرامشم روی او هم تاثیر میگذارد.

تازگی ها اخلاقش تند شده و دستور هم میدهد که آب بیاور و مداد بیاور و غیره.من محلش نمیدهم اما خوب تحمل کردن غرغرهایش سخت است که دارم عادت میکنم.

به بچه ها هیچ محل نمیدهد مثلا به پسر یکساله برادرم که خودش را برای او میکشد.دیشب دختر خاله ام را پاگشا کرده بودم و داشتم غصه رفتارش را میخوردم که یادم آمد بچه را باید همانجور که هست پذیرفت و حالم بهتر شد.

من خوبم واین روزها عقلم بر احساسم میچربد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 117
  • بازدید کلی : 1,621