loading...
آخر عشقه
سیمین بازدید : 7 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

میگن سوالای تستی تو بهشت، همشون گزینه ی «نمیدانم» هم دارن

* * * * * * *

یک قانون نانوشته هست که می گه:

هر موقع نگاهت به زمین میفته

دقیقا همون نقطه ای که صد نفر اونجا تف کردنو می بینی !

* * * * * * *

بابام سوزن رو گذاشته رو دسته مبل افتاده گم شده همه بسیج شدیم دنبالش می گردیم.

اومده صحنه رو بازسازی میکنه یه سوزن دیگه میزاره میندازه ببینه کجا می افته

هیچی دیگه الان همه داریم دنبال دو تا سوزن می گردیم icon neutral اس ام اس و پیامک جدید خنده دار و با حال شهریور ماه 92

* * * * * * *

دختره نوشته که از همه ی پسرا بدم میاد !

منم زیرش کامنت کردم :

آخه کره خر من چیکارت کردم؟؟؟

من که نشستم اینجا تو خونمون دارم چاییمو می خورم O.o


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 115
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 83
  • بازدید سال : 96
  • بازدید کلی : 1,600